דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיהו אומן הגשמה ממוצע? - קווים לדמותו. 

מאת    [ 01/07/2012 ]

מילים במאמר: 1489   [ נצפה 2686 פעמים ]

 הגשמה היא מצב בו אדם חי חיים שלמים מתוך זכותו הטבעית במימוש מלא של הפוטנציאל הקיים בו.

זהו מצב בו אדם שרוי במרחב של רוגע, שלווה, שלמות ובעל יכולת לאהוב בצורה מלאה מתוך קבלת כל מצב כפי שהוא.

הגשמה היא אמנות.

זוהי רמת החיים הגבוהה ביותר האפשרית.

 לחיות בהגשמה זה ליהנות בצורה עמוקה ומוחלטת ממה שקיים בחייך עכשיו. מצב של הגשמה הוא מצב של הבנה בוגרת על החיים, בוגרת יותר מכל רצון ילדותי להשיג כסף ורכוש כדי להיות מאושר. עוד משחר ההיסטוריה, כסף לא עשה אף אדם למאושר.

כסף לא נועד לעשות אנשים למאושרים.

אומנותו של אומן הגשמה היא הידע והיכולת להעביר רעיון או שאיפה מהעולם הרוחני אל העולם החומרי במהירות, יעילות ותוך כדי הנאה ושמחה כי אמן הגשמה יודע לבחור בנתיב הקל ביותר עם כמות ההתנגדויות הפחותה ביותר בזמן שאנשים רגילים או "מציאותיים" יעדיפו לבחור בנתיב התלול והקשה.

 

עם הידע הנכון תהליך השינוי מתרחש במהירות ובשמחה.

בלי הידע הנכון, החיים הופכים לסרט רע.

אומן הגשמה יודע כי כל מה שאדם רוצה להרגיש זה בסך הכל להיות מאושר ולכן הוא פונה ישירות אל האושר, בלי מתווכים וללא עיקופים בדרך. הוא למד כי אדם שאינו מאושר ינסה לפצות על סבלו הפנימי ולרדוף ולהשיג מערכות יחסים, כסף, אוכל והתמכרויות כאלה ואחרות מתוך רצון להגיע אל האושר המיוחל.

אומן הגשמה יודע שהדרך הזאת לא עובדת.

הוא יודע כי שום דבר ואף אדם לא יכול לעשות אף אחד למאושר, חוץ מהאדם עצמו.

לכן אומן הגשמה בחר בנתיב הישיר אל האושר.

הוא יודע כי איכות חייו של אדם נמדדת לפי איכות הרגשות שלו ולכן אומן הגשמה שולט גם באומנות הרגשות וביכולתו להרגיש את כל הקיים בתוכו עכשיו בלי סיבה מיוחדת.

הוא יודע שאם אדם מרגיש טוב לא משנה מה השיג בחייו – החיים שלו טובים ואם אדם מרגיש רע – לא משנה מה השיג בחייו – החיים שלו רעים.

אומן הגשמה מרשה לעצמו להרגיש את כל הטוב שבתוכו עכשיו, מבלי לחכות שמשהו מיוחד יקרה כדי שיאשר לו להרגיש את כל הטוב שנמצא בתוכו עכשיו.

באומנותו למד להסיר את התנאים וחוקים שאומרים כי "רק אם יקרה כך וכך או רק אם יהיה לי את זה ואת זה - אז אוכל להרשות לעצמי להרגיש את מה שבתוכי עכשיו" הוא איננו מחכה למשרה המתאימה או לממון המיוחל או לבן או בת הזוג כדי להרגיש את רגשות האהבה והאושר שקיימים בתוכו ברגע זה.

יש לו מטרות ושאיפות אך הוא מאושר אוהב ושמח, כבר בדרכו אל המימוש.

 אומן הגשמה לא חולם.

הוא מגשים.

הוא יודע כי שני דברים לא יכולים להיות קיימים באותו מקום ובאותו זמן, הוא יודע שאפשר להיות עסוק רק באחד מן השניים, בלחלום, או בלהגשים.

הוא בחר בלהגשים, זוהי אומנותו.

אומן הגשמה חוגג ללא סיבה מיוחדת כי אם אנשים רגילים ו"מציאותיים" מרשים לעצמם לסבול, לכעוס ולהתלונן בלי סיבה מיוחדת, רק כי קמו בבוקר, אומן הגשמה מרשה לעצמו לעשות את אותו הדבר אך בדיוק ההפך - לשמוח ולחגוג בלי סיבה מיוחדת, רק כי קם בבוקר.

חשוב להבין כי אומן הגשמה איננו דברן או חלמן, הוא מעשי, פעלתן ושתי רגליו יציבות על הקרקע, אך זו איננה אותה קרקע שאליה "מחוברים" האנשים ה"מציאותיים" שחיים בסבל, כעס, תסכול וחרדה מציאותית ממוצעת.

אומנותו היא לגרום לדברים לקרות באופן שבו הוא רוצה שהם יקרו מבלי להפעיל כח או לגרום לשום אדם לעשות משהו בניגוד לרצונו, הוא אינו פוגע בשום יצור חי באשר הוא, נמלה כאדם, בעיניו כולם שווים.

אצל אומן הגשמה ממוצע כמות הדיבורים הנה שוות ערך לכמות המעשים מתוך הבנה שאיזון הוא המפתח לכל דלת של הגשמה.

אומן הגשמה מחזיק במפתח הראשי וביכולתו לפתוח את כל דלתות ההגשמה.

הוא מחזיק במאסטר.

אומן הגשמה הוא לא אחד שנח על זרי הדפנה, הוא מחוייב לפתח ולשכלל את אומנותו מדי יום ופועל ועובד לקידום מטרותיו האישיות, מטרות שרקומות בתוך מטרות גדולות ממנו הרבה יותר. במעשיו אין הוא רואה רק את טובתו כי הוא פועל גם לטובת העולם. אומן הגשמה ממוצע דוחף את העולם קדימה ובכך הוא דוחף את עצמו קדימה, ככל שהוא מתפתח ומשתפר יותר כך העולם מתפתח ומשתפר יותר ויותר וככל שהוא מתעשר יותר כך גם העולם מתעשר יחד איתו.

הוא מבין את העקרונות הבסיסיים של העולם. הוא יודע כי הפוסל - במומו פוסל ולכן בוחר לראות את גדולת הסובבים אותו, כי הוא יודע שהגדול, בגדולתו מזהה.

הוא חי בעולם של גדולה, במקום בעולם של מומים, פסילות וחסרונות, עולם בו חיים האנשים ה"מציאותיים" שמרכזים את כל הזמן והיצירתיות שלהם כדי לפתח תירוצים טובים ומתוחכמים יותר וקיטורים הגיוניים ומשכנעים יותר ולמצוא את הפגמים והחסרונות באנשים הנפלאים שנמצאים בסביבתם הקרובה ושעושים עבורם כל כך הרבה.

מיום ליום הבכי וסבל שלהם הופך להיות מוצדק יותר ויותר וחוסר האונים שלהם גדל בהדרגה ככל שהם מתבכיינים בעוצמה רבה יותר כדי שמישהו ישמע ויציל אותם ממצבם העגום כמו תינוק אנוכי שצועק ומילל חזק בכל כוחו כדי שאמא ואבא יבואו להביא לו את המוצץ שנמצא ממש בהישג ידו. לאותם יצורים אנוכיים קיימת האפשרות להפוך לאומנים של הגשמה הרי זה עולם חופשי, אך הם לא מוכנים לשלם את המחיר.

הם לא רוצים לשלם את המחיר.

הם יעדיפו להישאר בבכי ובסבל ולהמתין, כי אולי ביום מן הימים הם ייללו מספיק חזק ואז מישהו יבוא להציל אותם. הם יספרו אינספור סיפורים על בעיות משוכללות ומהונדסות אך כל אומן הגשמה ממוצע יודע מה מסתתר מאחורי כל המחלות שלהם, הנפשיות והגופניות כאחד – זה נקרא: עצלנות. הם עצלנים. אבל הם חושבים שזה הרבה יותר מתוחכם מזה, כי הם כל כך מיוחדים אז לא יכול להיות שזאת סתם עצלנות, זה חייב להיות משהו מיוחד! אז הם ממציאים לעצמם בעיות מיוחדות.

הם חיים בארץ החשוכה ששמה "ניסיתי הכל", ארץ מוצאם של אומני התירוצים שחיים את חייהם האפלים בכעס, האשמות ותסכול מתמיד והם עדיין שם, כי הם "ניסו הכל".

אומן הגשמה יודע את האמיתות הללו אך הוא איננו בז או פוסל את אותם אנשים "מציאותיים" מהסיבה שפעם היה כמוהם. אין הוא נולד אומן הגשמה, הוא נולד אדם "מציאותי" אך עקב התרחשויות מסוימות בחייו הגיע לסף של סבל ותסכול והחליט כי "לא עוד!!" והחל להקדיש את חייו להיות אומן של הגשמה.

חשוב להבין שאמנות ההגשמה אינה מתאימה לכל אדם.

אומנות ההגשמה איננה מתאימה לאלו אשר עדיין מכורים לצורך בחיפוש אשמים, להיות צודקים, או להתווכח עם האמת וההיגיון הפשוט.

 אומנות ההגשמה איננה מתאימה לאלו שמרימים ידיים בכל פעם שקצת קשה להם לקבל את ההיגיון הפשוט.

היגיון פשוט לא תמיד נעים לאוזן, לא תמיד מסוגנן או מעודן, אך יכולותיו הן להוציא כל אדם לחופשי וחופש הוא ערך עליון עבור אומן הגשמה טיפוסי.

אצל האנשים ה"מציאותיים" ההיגיון הפשוט, לא כל כך פשוט. אצל אומן ההגשמה היגיון פשוט הוא מצבו הטבעי.

 אומנות של הגשמה הנה אומנות בצורתה הגבוהה ביותר מכיוון שאומן הגשמה חשוף ומשתמש באותם כלים, דימויים וביטויים, יסודות והבנות אשר זוקקו מהמקור.

 אומן הגשמה מבין שנברא בצלם אלוהים, הוא מבין את זה על כל המשתמע מכך, הוא מבין כי קיים בו את אותו הקוד הגנטי של אלוהים וכפי שבן דומה לאביו ביכולותיו, במראהו ובאופיו כך גם אומן ההגשמה דומה לבורא שלו ביכולותיו, הוא מבין כי אלוהים ברא את העולם במילים ולכן אומן ההגשמה זהיר מאד במילים בהם הוא בוחר להשתמש ובמחשבות אשר רצות בראשו, הוא יודע כי הכל קשור להכל וש"מקריות" זו המצאה של אלו שלא יודעים להסביר את מה שאי אפשר לראות בעין.

 אומן הגשמה מצליח ותמיד יצליח בכל מה שידו נוגעת מסיבה אחת פשוטה, הוא תמיד מחפש ללמוד דברים חדשים ולכן הוא משתפר בכל יום שעובר, הוא מחפש את ההשתפרות בכל מעשיו מתוך ידיעה שבכל רגע הוא עושה את הטוב ביותר שלו ומכיוון שהוא חושב כך, כולם חושבים כך יחד איתו.

בזמן שאנשים רגילים עסוקים בלחפש, אומן הגשמה מסור ללמצוא.

הוא תמיד מוצא פיתרון.

הוא מוצא את מה שהוא מחפש.

כמו כולם.

אך הוא יודע בדיוק מה לחפש.

 בכל יום שעובר, אומן ההגשמה הולך ונהיה צעיר יותר, חזק יותר, יפה יותר, אנרגטי יותר, בריא יותר, שמח יותר, אוהב אהוב ונאהב יותר, שולט ברגשותיו יותר והופך להיות מצליח יותר ויותר ככל שהזמן עובר, הוא חי במימד של השתפרות אינסופית.

בזמן שאנשים רגילים חיים במצב של התיישנות והזדקנות וככל שהזמן עובר הופכים להיות עייפים ועצלים יותר, אומן ההגשמה גדל הפוך, ככל שהזמן עובר הוא רק משתבח והופך להיות צעיר וערני יותר.

 אומנות של הגשמה הנה נתיב, מסלול, דרך חיים בהם כל אדם רגיל או "מציאותי" יכול לבחור להפוך את חייו ליצירת אמנות. כל אדם ללא הבדל דת, גזע, מין, רקע או מעמד כלכלי יכול להשתתף בתהליך למידה פשוט של שינוי מצב צבירה וליצור חיים שהם מלאכת מחשבת, מימוש של כל השאיפות הגדולות ביותר על ידי למידה ושינון עקרונות, רעיונות, תובנות וטכניקות שלאורך ההיסטוריה הובילו מאות מיליוני אנשים רגילים לאומני הגשמה.

 אשמח לעזור לך להיות אומן הגשמה.
זה קל ופשוט כשיודעים את הדרך.
צור עימי קשר כבר עכשיו, חבל על הזמן אנחנו לא הופכים צעירים יותר.
כל הפרטים למטה.

 

סתם לחיות היום זה לא סתם, זאת אומנות.

 

לחץ כאן כדי לקבל תכנים המתעדכנים מדי יום, מאמרים, סטטוסים לפייסבוק ותמונות יחודיות עם ציטוטים מעוררי השראה בקבוצת הפייסבוק "השראה לעם" - כל מה שצריך זה לייק אחד וכל זה שלך בחינם!

אייל אברהם לוי


טיפול - אימון - תוצאות


מי אני בכלל?– לחץ כאן כדי לקבל מידע נוסף עלי


חשוב לזכור: לכל בעיה או מצב יש פיתרון.


כדי ליצור עימי קשר דרך הפייסבוק לחץ כאן

זמין לכל שאלה, אין כזה דבר שאלה לא חשובה: 
052-8225722




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב